Információs szám
06 70 421 5445
Bejelentkezés
  • Céginformáció
  • Székhely
    3561 Felsőzsolca, Mikszáth Kálmán utca 4.

  • Levelezési cím
    3527 Miskolc, Zsolcai kapu 34. A/102. iroda

  • Telefon
    +36 70 421 5445

  • Fax
    -

  • E-mail
    info@vantagealkusz.hu

  • Ügyvezető
    Weisz József

  • Adószám
    25470015-2-05

  • Cégjegyzékszám
    05-09-028573


A Groupama Biztosító 24 órán belül rendezte a MABISZ új appján beküldött kárt
Utolsó módosítás: 2019.01.14
Múlt héten debütált a Mabisz új, E-kárbejelentő applikációja, így az autósok már egy egyszerű mobil alkalmazás segítségével is intézhetik a KGFB károk bejelentését. A Groupama Biztosító külön kárrendezési folyamatot alakított ki annak érdekében, hogy az E-kárbejelentőkön keresztül érkező kárbejelentéseket a lehető legrövidebb időn belül tudja rendezni.
A rendszer működése sikeresen indult, hiszen az első e-kárbejelentését 24 órán belül már rendezte is a biztosítótársaság
A Groupama Biztosító kiemelt célja, hogy ügyfelei kárait a lehető legrövidebb idő alatt, és – amennyiben lehetséges – szakértői szemle nélkül rendezze. Ehhez a legújabb technikai innovációk, mint például a Groupama Biztosítónál is hamarosan bevezetésre kerülő videós kárrendezés is segítséget nyújtanak, de a MABISZ által most bevezetett E-kárbejelentője is ezt a célt szolgálja.
 
Új belső folyamatokat alakítottak ki
 
A társaság külön folyamatokat alakított ki a mobiltelefonos applikáción keresztül érkező kárbejelentések ügyintézésére, annak érdekében, hogy ügyfelei maximálisan kihasználhassák az új kárbejelentési lehetőség előnyeit. A Groupama Biztosító úgy alakította ki folyamatait, hogy a kék-sárga applikációt használó ügyfelekkel pár órán belül felvegye a kapcsolatot, majd a lehető legrövidebb időn belül megkapják a kártérítés összegét is.
 
24 órán belül rendezték az első kárügyet
 
Az első napok sikeresnek bizonyultak, hiszen az első, E-kárbejelentőn keresztül érkezett kárbejelentését 24 órán belül tudta rendezni a Groupama Biztosító: a kárt tegnap délután jelentették be az új mobil applikáció segítségével, ami szinte azonnal meg is érkezett a biztosítótársasághoz, így a mai napon megtörténhetett a kárösszeg kifizetése.
 
A parkolás közben történt kárról több fotót is feltöltött a károsult, mely alapján nagyon gyorsan lehetett rendezni az ügyet, nem volt szükség külön szakértői szemlére.
 
A Groupama Biztosító bízik abban, hogy a digitális kárbejelentő használata minél gyorsabban elterjed az ügyfelek körében, akik így a lehető legegyszerűbben és leggyorsabban intézhetik esetleges kötelező gépjármű felelősség biztosítási kárukat.


forrás: biztosítómagazin.hu
Minden jog fenntartva © 2013 Vantage Alkusz Kft
Készítette: SK Trend Kft
Verzió:
Utolsó frissítés: 2024.02.19